palmke.reismee.nl

Vrijdag met de trein van Kandy naar elwara eliya

Vrijdag dag 7

Vandaag zijn we met de trein van Kandy naar ewara eliya gereden.

Dit was een verrassing van onze gids, superleuk want in alle boekjes staat beschreven dat dit een van de mooiste trajecten is.

We hebben zo een 4 uur gereden over 65 km, de bergen in met prachtige zichten op de theeplantages en de plaatselijke dorpjes'

Ons hotel is echt vergane glorie, gebouwd in de jaren 1800 en zo is het ook gebleven.het is hier redelijk fris 18 graden en alles voelt wat klammig aan door de overvloedige regen.in het zuiden, waar we normaal naartoe zouden gaan, zijn er overstromingen en vele doden en vermisten. Gelukkig zijn we hiervan gespaard gebleven. We zoeken nog uit wat we de komende dagen gaan doen... liefst de zon zoeken

frank en Tessa

Goed van de gids om jullie een andere? bestemming te geven.. wensen jullie nog een toffe vakantie

Marcel

verder nog een zeer goede vacantie

gerda gaston

eindelijk ontdekt dat die reis mee geen reklame is. Hebben nu de tijd gevonden om alles eens rustig te bekijken en te lezen. Prachtig zullen bij thuiskomst er nog meer van begrijpen, als de gids dan de deskundige uitleg doet. 1 ding moest ik nog zeggen ( je hebt het ondervonden) pas ten allen tijde op voor die apen

Françoise

Heel leuk om te lezen! Hopelijk hebben jullie snel terug beter weer.
Een bezoekje aan het ziekenhuis is daar ook een hele belevenis (20j geleden toch ;-)), maar beter te vermijden natuurlijk!
Geniet er nog van!