palmke.reismee.nl

Vertrek

Hallo allemaal,

We zitten in het gezellige cafetaria aan de luchthaven van Zaventem een Leffeke te drinken met zicht op de vliegtuigen.

we zijn er klaar voor! Gepakt en gezakt.....met nog heel veel plaats in de valies om leuke spullen te kopen ginder.

zalig , als je naar een warm land gaat heb je echt wel veel minder bagage nodig...alhoewel.....ik had toch wel 25 kilo maar hiervan is zeker 5 kilo aan spulletjes van den action en de wibra om daar de kindjes hopelijk veel plezier mee te doen.

we vertrekken om 6 uur hier in Zaventem naar Quatar waar we om 1u landen en dan na een uurtje en een overstap, verder vliegen naar Colombo, de hoofdstad van Sti Lanka. Daar worden we hopelijk opgewacht door onzen driver die ons naar een hotelletje in Negombo brengt. hIer hopen we een beetje te relaxen om de volgende ochtend fris en monter aan ons avontuur te kunnen beginnen.

tot later

Elly

Dag Chris en Tony,
Geniet van jullie vakantie!!!!
Dikke zoen,
Van ons allemaal xxx

Tessa en frank

Geniet er van breng veel mee en maak mooie fotokes zo dat wij ook kunnen genieten groetjes

erna en marccel

dag alle vier, geniet er van,Chris ik ben fier op you dat we een beetje mee kunnen genieten van de reis door je toffe berichtjes xxx

Françoise

Veel plezier ginder!!! x